Monday, December 6, 2010

Hidup Bersosial Blackberry

2

Share |

Sorry im late telling you all about this. I dont care about BB hater in this blog. So aku nak cerita dunia aku dalam blackberry. Banyak dugaan dan cabaran dalam dunia blackberry ni. 1st of all, aku nak bagitau yang aku dan seorang blogger tersohor akan mengendalikan satu blog tips dan tutorial tentang blackberry tidak lama lagi. Akan diberitahu dan akan di advertise kan di blog ini tidak lama lagi. Masih dalam beta version lagi. Em untuk makluman pada bulan lepas aku dengan tak sengajanya telah grab Blackberry Bold 9700 secara bukan contract. Tak mahal AP set je. So tiada bezanya pengalaman aku dalam symbiandan BB ni. Kedua-dua phone boleh hack brick dan nuke ape-ape lagi la. Cuma aku lebih banyak buat dan dapat kawan dengan blackberry ni. Happy jugak pasal ramai jugak blackberry user kat Malaysia ni. Ada masalah pasal blackberry korang boleh tanye aku.

Selain dapat berkenalan dan mencuba function blackberry aku jugak banyak berkecimpung dalam dunia sosial networking ni tak kira twitter, facebook dan blogger. Semua aku layan aku join, kalau takde aral melintang ke ape aku leh join korang. So far minggu ni agak baik dan sedikit sebanyak aku leh kongsikan dekat korang blackberry is awesome. For business purposes sangat digalakkan. Penggunaan Blackberry dan Iphone sangat digalakkan. Jika anda memiliki kedua-dua ini. Korang sangat geek dan awesome. For blackberry battery memang sangat awesome (kalau battery korang tak power leh cari Kingston or Sun Global Battery as replacement). So nak kongsi skit screen shot bb aku, banyak friends dapat dari bbm (bb messenger) dan yang penting internet24/7 dan battery tak cepat abis. AWESOME!

Yang penting orang yang korang minat boleh sembang kat kat bb korang. Apa pun korang nak cakap aku memang minat cara paknil dalam dunia artis malaysia. BB memang socialista lah.

So nak dedicate satu lagu ni untuk blackberry user Malaysia… Lagu OST DevconBlackberry kat US baru-baru ni.


2 comments:

saya beli blackberry pasport, 2nd.. masaalah nya ,,owner sendiri lupe id anty thief... adeeeyyy, sapa2 boleh bantu saya.. 019 340 8011 zam

saya beli blackberry pasport, 2nd.. masaalah nya ,,owner sendiri lupe id anty thief... adeeeyyy, sapa2 boleh bantu saya.. 019 340 8011 zam

Post a Comment