Monday, December 6, 2010

Berita Baik Untuk Pengguna Blackberry Bold 9700

1

Share |

Post ini adalah khas untuk pengguna blackberry bold 9700. Kini anda sudah boleh update blackberry anda ke OS6 iaitu OS yang baru digunakan oleh Torch 9800. Aku baru lepas upgrade 2 bold 9700 (aku punye dengan abang aku punye). 2-2 sudahberjaya. So di sini aku kongsikan link sahaja. Untuk cara-cara update secara manual korang boleh rujuk forum yang aku kasi di bawah ni (warning! sila explore lebih sedikit dalam forum untuk lebih memahami okeyh!)

Dan ini pula video daripada aku. Selepas berjaya upgrade OS5 to OS6



Bold 9700 OS 6.0.0.344

Rapidshare
Megaupload
Deposit Files
Hotfile
ZShare
Fileserve
Depositfiles
Mediafire
Megashare
Rapidshare
Megaupload
Hotfile
BerryFX

thanx to driphter.com

UPDATE

NEW Os 6 leaked 6.0.0.358

multi mirror link

*mediafire link for fast download

DOWNLOAD LINK CLICK HERE

To all blackberry user bold 9700 yang berminat tapi tak pandai korang bleh arrangemeetup dengan aku. Kita buat geng okeyh.

1 comments:

aq dah install os 6 kat bb aq tp aplikasi facebook , twitter ngan myspace xbleh bukak dia tulis "you are currently on a service plan that does not support this application...."
bb aq bold 9700...

lg satu bb apps world dia sruh agree term & condition tp button agree p0n aq xjumpe...camne?

Post a Comment